მიხეილ ჯავახიშვილის სახელობის
ქალაქ თბილისის ₦124 საჯარო
სკოლის ისტორიის მასწავლებლის
მაია ლაზაშვილის მიერ
განხორციელებული პროექტის „არა ოდენ ხმლით“ რეფლექსია
1.სასწავლო
პროცედურების დაგეგმვისას ვითვალისწინებ სტანდარტებსა და
ამოცანებს.
ისტ.IX.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საქართველოში არსებული რელიგიებისა
და მათი აქ გავრცელების ისტორიული მიზეზების შესახებ.
·
აანალიზებს ქრისტიანობის სახელმწიფო რელიგიად
გამოცხადების მნიშვნელობას ქართული სახელმწიფოს საგარეო ორიენტაციის განსაზღვრაში.
მსჯელობს ქრისტიანობის როლზე ქართული კულტურის განვითარებაში და
ქართული ეთნოსის განმტკიცებაში;
·
აჯგუფებს
საქართველოში ქრისტიანობის სახელმწიფო რელიგიად გამოცხადების ხელშემწყობ და
ხელისშემშლელ ფაქტორებს, მოიძიებს მათ ანალოგიას სხვა ქრისტიანული
ქვეყნების ისტორიაში;
·
პროექტით
გათვალისწინებული
საკითხი აქტუალურია გამომდინარე იქიდან, რომ
saskolo ganaTlebam unda
ganuviTaros mოსწავლეს unari sworad gansazRvros sakuTari qveynis იnteresebi
da misces mas sasikeTo gadawyvetilebaTa miRebisa da aqtiuri moqmedebis SesaZlebloba.
·
პროექტის თითოეული აქტივობა შეესაბამება მოსწავლეთა
ასაკს და ისინი აქტიურად არიან ჩართულნი პროექტში: ეცნობიან მასალას,
მოიძიებენ ინფორმაციას, შექმნიან
ბუკლეტებს, კედლის გაზეთს.
2. სასწავლო
პროცედურების დაგეგმვისას ვითვალისწინებ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს.
●
იდეებისა და აზრის
ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
●
სხვადასხვა ჯგუფთან
ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
●
საერთო მიზნების მისაღწევად
საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა და მოქნილობის დემონსტრირება;
●
პასუხისმგებლობების
გაზიარება მუშაობის პროცესში.
●
ინფორმაციის ეფექტურად
და ეფექტიანად მოპოვება, კრიტიკული და კომპეტენტური შეფასება, ინფორმაციის ზუსტად და
შემოქმედებითად გამოყენება მოცემულ საკითხთან თუ პრობლემასთან დაკავშირებით;
სასწავლო პროცედურების დაგეგმვისას ვითვალისწინებ
განსხვავებებს მოსწავლეთა შესაძლებლობებში.ისინი ქმნიან
პროდუქტებს და წარმოადგენენ ურთიერთდაკავშირებული
დავალებებისა და აქტივობების მეშვეობით.
4. ჩემ
მიერ არჩეული აქტივობების განხორციელების
შედეგად მოვხვდი,რომ:
ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს შინაარსის
ათვისებას;
.
ტექნოლოგიების ინტეგრირება უზრუნველყოფს მოსწავლეთა და კლასის საჭიროებების
დაკმაყოფილებას;
წყვილებად და ჯგუფებში მუშაობა ხელს უწყობს
ურთიერთთანამშრომლობის უნარის განვითარებას;
მოსწავლეებს
უნვითარებს აუდიტორიასთან ურთიერთობის ვერბალურ და არავერბალურ უნარებს.
პროექტით
განსაზღვრული მიზნები-სწორი და
მართებული მსჯელობა და დასკვნების
გამოტანა დეტალურადაა გაწერილი
შეფასების სქემებში.
No comments:
Post a Comment