სასწავლო პროექტის- „ არა
ოდენ ხმლით“ გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
Mmaia lazaSvili
|
|
|
isani-sangori
|
|
|
მიხეილ ჯავახიშვილის სახელობის 124-e sajaro skola
|
|
|
Tbilisi
|
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება “ ara oden xmliT“
|
||
|
||
საგანი
|
||
istoria
|
||
დონე/კლასი
|
||
IX klasi, sabazo safexuri
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
2
kvira
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
IX.6. მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა საქართველოში
არსებული რელიგიებისა და
მათი აქ გავრცელების
ისტორიული
მიზეზების Sesaxeb
· აანალიზებს ქრისტიანობის სახელმწიფო რელიგიად
გამოცხადების მნიშვნელობას ქართული სახელმწიფოს საგარეო
ორიენტაციის განსაზღვრაში. მსჯელობს ქრისტიანობის როლზე ქართული
კულტურის განვითარებაში და ქართული ეთნოსის
განმტკიცებაში;
· აჯგუფებს საქართველოში ქრისტიანობის სახელმწიფო
რელიგიად გამოცხადების ხელშემწყობ და ხელისშემშლელ ფაქტორებს,
მოიძიებს
მათ ანალოგიას სხვა ქრისტიანული ქვეყნების ისტორიაში;
|
||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
|
||
a) qveynis interesebis, tradiciebisa da Rirebulebebis
mimarT sakuTari pasuxismgeblobis
gaazreba:
saskolo ganaTlebam unda ganuviTaros mozards unari, sworad
gansazRvros sakuTari qveynis
saxelmwifoebrivi, kulturuli, ekonomikuri da politikuri
interesebi da misces mas sasikeTo
gadawyvetilebaTa
miRebisa da aqtiuri moqmedebis SesaZlebloba;
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
.გარდა ფიზიკური ბრძოლისა კიდევ რით შეუძლია დაუპირისპირდე მოწინააღმდეგეს
(ქვეყანა-ქვეყანას პიროვნება-პიროვნებას და ა.შ)
.რას გულისხმობს იდეოლოგიური ბრძოლა?
|
|
თემატური კითხვები
|
.რა
საშუალებებით შეიძლება აწარმოო იდეოლოგიური ბრძოლა?
.პროტესტის
რომელ ფორმას შეიძლება მიმართოს ადამიანმა იდეოლოგიურ ბრძოლაში?
.არის თუ არა
საკუთარი იდეების ქადაგება იდეოლოგიური ბრძოლის ელემენტი?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
.გავიხსენოთ
ჩვენი შესწავლილი მასალიდან (ისტორიიდან და ლიტერატურიდან) იდეოლოგიური ბრძოლის
მაგალითები და დავახასიათოთ იდეალური გმირები
.რა ხერხით
მოახერხეს მათ თავიანთი იდეისთვის თავგანწირვა
.რა გააკეთეს
მათ იდეის დასაცავად და რამდენად მნიშვნელოვანი იყო საქართველოსთვის მათი მოწამეობრივი აღსასრული?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის დაწყებამდე წინარე ცოდნის შემოწმებისთვის ვიყენებ გონებრივ
იერიშს,რითაც ვამოწმებ ცოდნას იმის შესახებ თუ რამდენად დაძლევენ აღნიშნულ
პროექტს.
პროექტის მსვლელობისას ვაკვირდები მუშაობის პროცესს და ვაკეთებ
ჩანიშვნებს რითაც მონიტორინგს ვუწევ
სამუშაო პროცესს.
უკვე დამუშავებული მასალების პრეზენტაციას მოახდენენ მოსწავლეები.
ბოლოს შევაფასებ მოსწავლეებს წინასწარ შემუშავებული სქემის გამოყენებით.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
·
ინტერნეტ რესურსების მოძიების უნარები
·
წერილობითი და ზეპირი ფორმით მასალების
ინტერპრეტირების და მოსაზრებების გამოხატვის უნარი
ვორდის პროგრამაში მუშაობის და პუბლიკაციის
შექმნის საბაზისო ცოდნა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის გეგმის შედგენა;
კლასში მოვალეoბების განაწილება; აქტივობების განხორციელება; ლიტერატურული მასალის მოძიება–დალაგება; საპრეზენტაციო თემების დამუშავება; ექსკურსია; კედლის გაზეთისა და სტენდის დამზადება. პროექტის შემაჯამებელი შეფასება– მოსწავლეთა ანგარიში–მოხსენება,
ექსკურსიის ფოტო მასალების განთავსება.
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
No comments:
Post a Comment