პროექტის გეგმა

სასწავლო პროექტის-  „  არა ოდენ ხმლით“ გეგმა

 

სასწავლო თემის ავტორი
Mmaia lazaSvili

isani-sangori

მიხეილ ჯავახიშვილის სახელობის 124-e sajaro skola

Tbilisi

თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება    ara oden xmliT

საგანი
istoria
დონე/კლასი  
IX klasi, sabazo safexuri
განხორციელების დროის ჩარჩო
2 kvira
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
IX.6. მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა საქართველოში
არსებული რელიგიებისა და
მათი აქ გავრცელების
ისტორიული მიზეზების Sesaxeb
· აანალიზებს ქრისტიანობის სახელმწიფო რელიგიად გამოცხადების მნიშვნელობას ქართული სახელმწიფოს საგარეო
ორიენტაციის განსაზღვრაში. მსჯელობს ქრისტიანობის როლზე ქართული კულტურის განვითარებაში და ქართული ეთნოსის
განმტკიცებაში;
· აჯგუფებს საქართველოში ქრისტიანობის სახელმწიფო რელიგიად გამოცხადების ხელშემწყობ და ხელისშემშლელ ფაქტორებს,
მოიძიებს მათ ანალოგიას სხვა ქრისტიანული ქვეყნების ისტორიაში;
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
a) qveynis interesebis, tradiciebisa da Rirebulebebis mimarT sakuTari pasuxismgeblobis
gaazreba:
saskolo ganaTlebam unda ganuviTaros mozards unari, sworad gansazRvros sakuTari qveynis
saxelmwifoebrivi, kulturuli, ekonomikuri da politikuri interesebi da misces mas sasikeTo
gadawyvetilebaTa miRebisa da aqtiuri moqmedebis SesaZlebloba;
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
.გარდა ფიზიკური ბრძოლისა კიდევ რით შეუძლია დაუპირისპირდე მოწინააღმდეგეს (ქვეყანა-ქვეყანას პიროვნება-პიროვნებას და ა.შ)
.რას გულისხმობს იდეოლოგიური ბრძოლა?
თემატური კითხვები



.რა საშუალებებით შეიძლება აწარმოო იდეოლოგიური ბრძოლა?
.პროტესტის რომელ ფორმას შეიძლება მიმართოს ადამიანმა იდეოლოგიურ ბრძოლაში?
.არის თუ არა საკუთარი იდეების ქადაგება იდეოლოგიური ბრძოლის ელემენტი?
შინაარსობრივი კითხვები


.გავიხსენოთ ჩვენი შესწავლილი მასალიდან (ისტორიიდან და ლიტერატურიდან) იდეოლოგიური ბრძოლის მაგალითები და დავახასიათოთ იდეალური გმირები
.რა ხერხით მოახერხეს მათ თავიანთი იდეისთვის თავგანწირვა
.რა გააკეთეს მათ იდეის დასაცავად და რამდენად მნიშვნელოვანი იყო საქართველოსთვის მათი  მოწამეობრივი აღსასრული?

შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ










წინარე ცოდნის შემოწმება
გონებრივი იერიში
პროგრესის მონიტორინგი
არაფორმარული დაკვირვება და ჩანიშვნები
პრეზენტაცია
შეფასების სქემები
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
პროექტის დაწყებამდე წინარე ცოდნის შემოწმებისთვის ვიყენებ გონებრივ იერიშს,რითაც ვამოწმებ ცოდნას იმის შესახებ თუ რამდენად დაძლევენ აღნიშნულ პროექტს.
პროექტის მსვლელობისას ვაკვირდები მუშაობის პროცესს და ვაკეთებ ჩანიშვნებს  რითაც მონიტორინგს ვუწევ სამუშაო პროცესს.
უკვე დამუშავებული მასალების პრეზენტაციას მოახდენენ მოსწავლეები. ბოლოს შევაფასებ მოსწავლეებს წინასწარ შემუშავებული სქემის გამოყენებით.
სხვა საკითხები
საბაზისო უნარ-ჩვევები
·         ინტერნეტ რესურსების მოძიების უნარები
·         წერილობითი და ზეპირი ფორმით მასალების ინტერპრეტირების და მოსაზრებების გამოხატვის უნარი
ვორდის პროგრამაში მუშაობის და პუბლიკაციის შექმნის საბაზისო ცოდნა
სასწავლო პროცედურები

            პროექტის გეგმის შედგენა;
             კლასში მოვალეoბების განაწილება;
            აქტივობების განხორციელება;
            
ლიტერატურული მასალის მოძიებადალაგება;
            საპრეზენტაციო თემების დამუშავება;
            ექსკურსია;
           კედლის გაზეთისა და სტენდის დამზადება.
           პროექტის შემაჯამებელი შეფასებამოსწავლეთა ანგარიშიმოხსენება,                                                  
                                          ექსკურსიის ფოტო მასალების განთავსება.           












ტექნოლოგიატექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)

 ფოტოკამერა
 კომპიუტერი (ები)
 ციფრული კამერა
 DVD ფლეიერი
 ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
 საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
 პროექტორი
 სკანერი
 ტელევიზორი
 VCR, ვიდეო
 ვიდეოკამერა
 ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
 სხვა      
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
 მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
 ელფოსტის პროგრამა
 ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
 ფოტო/სურათების დამუშავება
 ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
 ვებგვერდის შექმნა
 ვორდის პროგრამა
 სხვა      



No comments:

Post a Comment